8 שנים: סדר לימוד מיוחד בכל הר נוף לזכר הקדושים הי״ד

אבי יעקב No Comments on 8 שנים: סדר לימוד מיוחד בכל הר נוף לזכר הקדושים הי״ד

עם מלאות שמונה שנים לפיגוע בהר נוף נערך סדר מיוחד בין קבלת שבת לערבית בכל בתי המדרשות בהר נוף, על פי בקשתו המיוחדת של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך, נקראים תושבי השכונה 'למלאות את בתי הכנסיות' בליל שבת לעילוי נשמת חמשת קדושי הר נוף

צילום: לוי עמית
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השבת פרשת חיי שרה כ"ה חשון ציינו בכל תפוצות ישראל בכלל – ובשכונת הר נוף בפרט, את יום השנה השמיני לפיגוע הנורא והאכזרי בו נקטפו ונהרגו חמשה מפארי גידולי שכונת הר נוף הי"ד, בעיצומה של תפילת שחרית בהיותם עטורים בטלית ותפילין.

שמונה שנים לאחר הפיגוע האכזרי, פנה השבוע פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א לתושבי שכונת הר נוף בקריאה נרגשת לבני הישיבות ואברכים ובעלי בתים למלאות את בתי הכנסיות בלילי שבתות החורפיים הארוכים לעילוי נשמת קדושי הר נוף, ובפרט בליל שבת הנוכחית פרשת חיי שרה – יום השנה של קדושי הר נוף.

לאור בקשתו והוראתו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א, הוחלט על דעת רבני שכונת הר נוף כי בכל בתי המדרשות בשכונה יכריזו בין קבלת שבת למעריב על חיזוק מיוחד בלימוד התורה בלילי שבתות החורף ובפרט בשבת זו יום השנה לנרצחים, מתוך מטרה ליצור אוירה של 'ליל שבועות' בשכונה ולהדליק את אש התורה.

על המבצע הלוגיסטי של 'ליל שבת חיי שרה' הופקדו "איגוד בני הישיבות" בניהולם של הרבנים הגאונים רבי יהודה לוינגר ורבי חננאל ליף ורבי ישראל מאיר שפירו שליט"א הפועלים ללא ליאות לרווחת תושבי שכונת הר נוף, כאשר ביוזמה מיוחדת של 'איגוד בני הישיבות' אף יתקיימו סדרי לימוד מיוחדים לבני הישיבות הקדושות עם שיעור מיוחד בספר 'קצות החושן' בסוף הסדר.

איגוד בני הישיבות פרסמו בימים אלו קריאה נרגשת לתושבי השכונה: "מעלת הלימוד בשבת גדולה וכבירה, אין לשער ערך מעלתה, והלימוד בלילות שבת מענג ומיוחד במיוחד, ולאור קריאתו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א, שמחים אנו לבשר שמשבת הקרובה יתקיימו סדרי לימוד בקהילת בני תורה וכן בבית הכנסת הגר"א ויוגש כיבוד עשיר לרווחת הלומדים".

ב'איגוד בני הישיבות' מציינים בסיפוק כי כבר בשנים קודמות התקיימו סדרי לימוד מרכזיים במספר מוקדים בשכונתינו בלילי שבתות החורפיים, והשנה בעקבות ההתעוררות המיוחדת לזכרם של חמשת הקדושים, הוחלט כי בעז"ה ייפתחו מוקדי לימוד נוספים לרווחת המוני בני הישיבות ותושבי השכונה.



0 תגובות